9 Kasım 2010 Salı

Kitaplığını göster projesi























Ne öyle ne böyle'nin blogunda bu projeyi görünce ben de katılmak istedim. Biraz düzensiz olabilir artık bazı şeyleri görmeyin olur mu ?? Aslında benim yayınevlerine ve yazarlarına göre dizme takıntım var ama malesef şu aralar öyle bıcık bıcık işlerle uğraşacak zamanım yok. Bizim evde kitaplar üç ayrı yere dağılmış durumdalar. Koridorda ki gömme kitaplık, çalışma odasındaki raflar ve Derin'in odasında, kapalı balkondaki kitaplık. Evimizde yer olsa bir duvarı boydan boya kitaplık yapmak isterim (bunun içinde ıkea'yı seçerim ). Hepsi birarada olsun, hepsini aynı anda görebileyim.
Herkese sevgiler:))

9 yorum:

  1. ne güzel evin her yanında görme imkanınız var kitaplarınızı..ayhh harika benimkiler malesef kapalı kapaklar ardında:(

    YanıtlaSil
  2. bayıldım...
    ortak zevklerimiz var:)
    iyi okumalar hepimize ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bir çok ortak kitabımız var,demek ki zevklerimiz aynı,ne güzel...İyi okumalar...

    YanıtlaSil
  4. zeynep;dilerim istediğin kitaplığa sahip olursun.sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. cep aynası, collette; zevklerimizin aynı olması çok güzel, sizi bu yüzden takip ediyorum zaten ;))sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. kitaplığınız çok güzel cidden, ancak bana mailiniz maalesef ulaşmadı.

    YanıtlaSil
  7. ceren; teşekkür ederim.yollarken bir hatamı yaptım acaba? sorun değil, fotoları yayınlamak istersen tekrar yollarım yada blogdan alabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  8. sorun değil, alabilirim burdan fotoları, yalnız bir ricam var, yayınladıklarıma yazı ekliyoruz, sizde kitaplığınız hakkında birkaç kelam edip bana mail atarsanız yazıyla beraber hemen yayınlarım:)
    cnoktaknokta@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. ceren; yazar yazmaz hemen yollarım.sevgiler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis