23 Ekim 2013 Çarşamba

Mutfaktan bildiriyoruumm ;)

Geçtiğimiz haftalarda kış için ufak çapta hazırlık yaptım. İnstagram'dan takip edenler için fotoğraflar eski sayılır. Bu konuyla ilgili çalışmalarım devam edecek, sırada turşu ve reçeller var. Siz kış için neler hazırladınız? aranızda bunlar ne ki salçalar, tarhanalar yapanlar var biliyorum ama o kadar becerikli değilim malesef :( Keşke imkanım olsaydı da tarhana yapabilseydim. Neler yaptığıma gelecek olursak;

Çorbalara koymak için kabak doğradım.




Arada elmalı kek yaptım


Pancar turşusu


Ev yapımı ketçup


Oturduğumuz binanın bahçesindeki zeytin ağacının mahsulleri bu kadarcık ama olsun. İlk defa yapıyorum inşallah güzel olur ;)




Konsantre şeftali suyu


Domates pürelerim, bunları annem yaptı :)


Çilekli kek



3 yorum:

  1. daha ne yapacaksın, maşallah!

    YanıtlaSil
  2. Mesajım geldi mi bilemedim. Hepsi çok güzel duruyr. Ev yapımı ketçup nasıl oluyor. İlk kez duydum. Bizde evde ketçap yemiyoruz. Evde yaparım bende

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis