15 Ekim 2010 Cuma

Çoraptan oyuncak yapımı


15 yorum:

  1. Denesem mi dedim o derece şirinmiş sağolsun yapanda sende

    YanıtlaSil
  2. eda bende deneyeceğim bir ara pazara gidip şu çoraplardan almalı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ilk kez geldim bu bloga ziyarete, izlemeye de aldim. Guzel paylasimlarda bulmusmak dilegi ile, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok süper oyuncaklar cok seker :) yapmamak elde degil

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuş emeklerine sağlık

    blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bayram kombinesi; ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. sevgiler :))
    pembe esinti; çorap alır almaz ben yapmayı düşünüyorum sende yaparsan paylaş:)
    sevil;ziyaretinize gelicem sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Bayildim tek kelimeyle :)

    YanıtlaSil
  8. ama ben kıyamam ki çizgili çoraplarıma:) çok şirin bir oyuncak olmuş ama!

    YanıtlaSil
  9. çok sevdim...
    denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Aynen canım yeni yazı yazsana iyisin değil mi?

    YanıtlaSil
  12. çok sevimli olmuş .. temel mantığı kaptıktan sonra bir çok sevimli hayvan yapılabilir teşekkürler paylaşımınıza.

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, bloğunuzu beğenerek ilgiyle takip ediyorum. Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. Çeyizlik Tığ Oya Modelleri teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis