9 Ekim 2010 Cumartesi

Etamin kalp




Bu yazımda bahsettiğim işimi bitirdim. Henüz nereye asacağıma karar vermedim ama yılbaşı ağacına asılabilir. Yakın fotoğrafınıda çektim örneği almak isteyenler için :) Şu anda elimde hala devam etmekte olan bir battaniye, 2 tane örgüden kışlık yastık, yeni yıl için masama etamin runner ve bir çanta dikimi projelerim var. Hepsine başladım ve hepside yarım yarım. Derin bana gündüzleri fırsat vermiyor. Onun uyuduğu saatler ( başka işim olmazsa) yapıyorum, eski formum yok anlayacağınız :)
Lavanta bahçesinden Tepe Home'a Green Gate'in geldiğini duyunca bugün eşim ve kızımla Metrocity'e gittik ama malesef Tepe Home'un kapandığını öğrendim :( Keşke Cevahir'e gitseydim diye hayal kırıklığına uğradım ama ilerleyen günlerde Green Gate'i keşfe çıkacağım.
Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum..

10 yorum:

  1. öyle güzelki ellerine sağlık..çok beğendim...güzel günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzel bu :) Ben olsam kimsenin eliyle erişemeyeceği bir yere asardım elleyip kirletmesinler diye :))
    güle güle kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş ellerinize sağlık.sevgiler SLN

    YanıtlaSil
  4. şehnaz; teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. serpil; iyi fikir gerçekten, özellikle bizim fındığın erişemeyeceği bir yere asayım :))

    YanıtlaSil
  6. beyaz kelebek;teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş canım,ellerine sağlık..
    benimde var bir iki kalpli projem ama beklemede hala..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Kalbi çok sevdim,çok şirin ve kullanışlı,yılbaşı ağacına süs de olabilir,iğnelik de artık nasıl kullanmak isterseniz.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş elinize sağlık, çok seviyorum böyle aksesuarları.

    YanıtlaSil
  10. evcilik; projelerini bekliyorum, sevgiler :)
    collette;teşekkürler, bende ağaç için düşünmüştüm, beğenmene çok sevindim :)
    derya; teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis