7 Ağustos 2014 Perşembe

Saç maskesi


Yıllardır saç bakımımı evde kendim yaparım.  Özellikle saçlarımı boyattığım için bakım şart oluyor genellikle her boyamadan sonra kuaforler isterseniz yapıyorlar. Ben bazen yaptırıyorum ama çoğunlukla sizinle de paylaşmak istediğim bu saç maskemi yapıyorum. Saçlar prıl pırıl oluyor ve güçleniyor mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Sevgilerimle :)
Nüket

1 tane Bepanten ampul
1 ölçü badem yağı
1 ölçü hint yağı
1 ölçü defne yağı
1 ölçü susam yağı
1 ölçü zeytinyağı
Hepsini karıştırarak saçımıza sürüyoruz ve bir duş bonesi takıyoruz yada streç filmle sarıyoruz.
2-3 saat bekletip yıkıyoruz.

2 yorum:

  1. Bende biberiye yağı yapıyorum Ama bunuda denerim. Evdeki şu yağları bitince biberiye yağına arkadaş olarak yapayım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. rica ederim umarım memnun kalırsınız, sevgiler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis