10 Ağustos 2011 Çarşamba

Sürünen iş de mutlu son ve gömlek boyama..


Zamansızlıktan şu ufacık at başını bir türlü yapamıyordum, sonunda bitti. Minik birşey ama panama keteni üzerine işlediğim için ufacık ufacık delikleri, biraz zorladı beni. Nasıl beğendiniz mi?





Eşimin siyah keten gömleği. Rengi solmuş, kol altlarında da deodorant lekeleri vardı, atacaktı belki kurtarırım umuduyla koydum bir kenara. Beşiktaşa ilk indiğimde, 1001 çeşitten toz kumaş boyası aldım. Eve gelip gömleği makinaya attım. Deterjan gözüne boyayı döktüm, bir çay bardağı kadar sirke ve tuz koyup kısa programda yıkadım. Sonuç mükemmel, yepyeni oldu. Fotoğraflardan pek belli olmayabilir ama iyi iş çıkardım .)
Not: Gömleğin boyanmamış hali biraz buruşuk kusura bakmayın, boyama fikri gelince tıkıştırdığım yerden çıkarıp hemen fotoğrafını çektim .)

Herkese iyi geceler .))

11 yorum:

  1. makinede ilk önce koyu renk çamaşır yıkamayı sakın unutma. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok fark var ilk haliyle son halinde gömleğin , bravo :) Ben de kırmızı keten bir ceketi kahverengiye döndürmeyi istiyorum ama hiç denemedim daha önce boya işini..ne kadar tuz koydunuz? bu arada at çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Panoyu çok beğendiğimi söylemek istiyorum...
    Gömlek için bravo ...:)

    YanıtlaSil
  4. BIRAKTIĞIM İZLER; sağol canım, hemen siyah çamaşırları yıkadım .)
    serpil; teşekkür ederim, 2 yemek kaşığı koydum, paketin üzerinde de ölçüler var, sevgiler .)
    Sedo kız; teşekkür ederim .)

    YanıtlaSil
  5. Önceeee...Pano harika görünüyor, işleme çok güzel olmuş...
    Boyama işi de çok başarılı görünüyor, kolay değildir aslında, dalgalı olabiliyor...

    YanıtlaSil
  6. Banuca; teşekkür ederim banu ablacım, ilk denemeye göre başarılı oldu, dalga yok yani .)

    YanıtlaSil
  7. At başı harika olmuş, ama şu gömlek boyama işi var ya, bu süper süper bir fikir ve yöntem, bende de bu şekilde bir ka birşey vardı, çamaşır makinesinde boyanabileceğini hiç düşünmemiştim. Çok çok teşekkürler fikir ve bilgi için

    YanıtlaSil
  8. Yaa konuyla ilgilenen tek erkek ben olabilirim ne yapalım yalnizlik iste :D siyah gomleklerim soldu bende denedim kumas boyasi ama victoria dan bulamadim bulabilecegim bir acik adres verebilirseniz sevinir çok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Victoria toz boyaları tuhafiyelerde, bazı kırtasiyelerde ve aktarlarda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba... benim esimin gomlegine çamaşır suyu deymis ve gomlegi siyah .. ona ne yapabilirim (erkek gömleği)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. .. benim eşimin gömleğine çamaşır suyu deydi... ve o gömleğini cok seviyordu. .. elbise boyasini kullansam işe yarar mi? Ve onu makinede kullandiktan sonra makineye sonradan camasir attigi.da zarar verir mi kiyafetlere? Lütfen bana yardimci olun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis