27 Aralık 2011 Salı

Ripple yastık



8 yorum:

  1. Çok hoş olmuş! Renkleri sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Begonvilli Ev: teşekkürler, beğenmene sevindim, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaa dedim, benim battaniyemin renklerine çok benziyor, takım olmuş, naapsakkkiiii :))
    Ellerine sağlık, sarıl sarıl otur :)

    YanıtlaSil
  4. cıvıl cıvıl iç açıcı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. renkler çok hoş çok güzel olmuş ellerine sağlık şimdiden yeni yılını kutlar sağlık mutluluklar dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili atolye not, bloğumu ziyaret eder misiniz? Bu güzel yastıkların fotoğraflarını paylaşabilirsiniz. Fotoğrafa tıklanınca sizin sayfanız görülecek.

    YanıtlaSil
  7. crocheted at home: yastığımı ekledim, çok teşekkür ederim, sevgiler .)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis