23 Aralık 2010 Perşembe

Salı günü mü başlamıştım ??


Burada yazdığım bulüzümün bitmesi neredeyse 2 ayı buldu. Arada tabi bir sürü şey yaptım ama bu nedense sallandı da sallandı. Herhalde salı günü kesmişim :)) Modelden farklı olarak, benim kumaşım yetmediği için kollarına ve etek ucuna makinada lastik çekmek zorunda kaldım. Bu noktada pek içime sinmedi ama kumaşını ve yakası beğendiğim için idare eder herhalde. Siz ne dersiniz?
Mecbur kalınca konu mankeni oldum. Bana bir tane prova mankenlerinden lazım :))
Bu bulüzün dışında bir şey daha diktim. Onu da yarına bırakayım biraz merak edin :) Bu arada sadece dikmedim. Başka projelerde var sırasıyla geliyorlar.

Sevgiyle kalın :))

7 yorum:

  1. çok şık olmuş... bayıldım...
    güzel günlerde giy...
    benim de planımda gotik kollu benzer bi model var ama ıvır zvırlardan büyük işlere geçemiyorum bir türlü... :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok şık sakın kollara etek ucuna kusur bulmayın harika olmuş.Bakın hem kotla güzel gitmiş hem de şık bir kumaş pantolonla gece de giyilebilir. Çok iyi düşünmüşsünüz bu bluzu güle güle giyin :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan. cok güzel olmus. lastikli kollar hos bi hava katmis bence.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  4. çok hoş tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Bravo canım,çok hoş bişey çıkartmışsın ortaya,
    nedemişler geç olsun güç olmasın..
    Bazan benimde başladıktan sonra devamını birtürlü getiremediğim yarım işlerim var bir el atabilsem neler çıkacak ortaya ama nerdeeee...
    sevgiyle kal tatlım..

    YanıtlaSil
  6. ruşen; teşekkürler.keşke bende senin ıvır zıvırlar kadar güzel şeyler yapabilsem :))
    serpil;beğenmene sevindim, bende siyah kumaş pantolonla kullanmayı düşünüyorum canım. sevgiler :))
    eli; teşekkür ederim :))
    burcu;teşekkürler burcucum, öptüm seni :p
    evcilik;sağol canım, Derin doğduktan sonra yarım işlerde rekora koşuyorum ama bu kadarını bile nasıl yaptığıma şaşırıyor herkes :))

    YanıtlaSil
  7. hirkayi cok begendim !!! =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis