26 Kasım 2010 Cuma

Vintage dekupaj resimleri-1

















7 yorum:

  1. çok güzeller..resimler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. ne kadar hoş resimler :) rahmetli annem ahşap tepsiler üzerine bu tarz dekupaj çalışmaları yapardı,şimdi ben de yapmak istiyorum ama nasıl yapılır bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. bunlar harika..dekupajla uğraşanlara cevher gibidir muhakkak...

    YanıtlaSil
  4. şehnaz;bişey değil canım :)
    unicorn;ben amatörce boyuyorum ama sana sevgili ecenin blogunu tavsiye ederim.kendisi ve öğrencileri muhteşem şeyler yapıyorlar.sevgiler :))favoritehometovisit.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. zeynep; evet canım, güzel resim bulmakta bazen zorlanıyoruz :))

    YanıtlaSil
  6. Bu resimlere bakmasi bile guzel..

    YanıtlaSil
  7. alaçatı;bir objenin üzerinde düşün,karşısına geç seyret :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis