29 Mayıs 2012 Salı

Etek ve Arnavutköy Şenliği


Derin'e bir etek daha diktim. Yine pazar ganimetlerinden biri daha garldolabımıza eklendi.



Pazar günü Derin'i babaannesine bırakarak koştura koştura Arnavutköy Şenliğine gittik. Her sene gidiyorum çünkü bizim ev çok yakın, zaten haftasonları da genelde sahilde geçiriyoruz mutlaka uğruyoruz. Ama bu seferkine blog dostlarımdan bazılarının orada olacaklarını öğrenince özellikle onlarla tanışıp bir merhaba demek için gittim. Tezgahlar arasında dolaşırken ilk olarak Serpil ablayı tanıdım ve sağolsun o da beni herkesle tanıştırdı.
 Sevgili Fidoş, Marifetli Peri, Özlem's Corner, Meral Sanat Evi, Hobi sepetim, Fiamma'nın güncesi.. Gerçi fazla zamanım yoktu, uzun uzun konuşamadık ama merak edenler varsa diye yazıyorum hepsi dünya tatlısı , çok  şeker insanlardı.

Makinam yanımda olmadığı için malesef bende hiç fotoğraf yok ama marifetli peri'nin makinası ile  çektirdiğimiz fotoğraflara bakmak isterseniz sizi perinin bloguna alayım.. 

Sevgiler hepinize .)

14 yorum:

  1. seni yüzyüze tanımaktan çok mutlu oldum.inş daha uzun buluşmalarımız olur.ellerine sağlık eteğinde çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok mutlu oldum serpil ablacım, inşallah tekrar görüşmek üzere .)

      Sil
  2. Bazı insanları görünce hemen için ısınır ya, sen de bana öyle hissettirdin. Seni tanıdığıma çok sevindim. İnşallah tekrar görüşürüz:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada etek şahane, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde canım bende çok sevdim seni, teşekkür ediyorum, umarım tekrar görüşürüz.)

      Sil
  4. Tanıştığımıza çok memnun oldum, bloglardan birbirimizi çok iyi tanıyoruz ama yüz yüze görüşmek de çok hoş oluyor,dilerim yine bir araya gelip sohbet etme imkanımız olur...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni tanıdığıma çok memnun oldum umarım senle de tekrar görüşebiliriz, sevgiler .)

      Sil
  5. Etek cok şirin, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  6. Thanks for the comment..I'll take a peek at your blog asap...

    YanıtlaSil
  7. çokkk güzelll bu etekk:)
    sağlıkla giysin prensess:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis