18 Temmuz 2011 Pazartesi

Herkese Opera

Dün gece, yıldız sarayının bahçesinde Aşk-ı Memnu operasını seyrettik. Orkestra, sanatçılar çok çok iyilerdi ama özellikle Adnan Bey, Bihter ve Beşir'in performansını büyük bir hayranlıkla seyrettim. Dönem kostümleri çok güzeldi. Evin hizmetçisi Nesrin'in bir yandan örgü örerek, bir yandan da şıkır şıkır oynaması çok şekerdi.  Çok sıcak bir günün akşamında ikinci perde'den sonra resmen üşüdüm diyebilirim. Gecenin benim açımdan en eleştirilecek yanı son derece rahatsız sandalyelerdi ama organizasyon salonda olmadığı için yapacak birşey de yoktu. Bütün gece bir yerler de öten baykuş da opera sanatçılarına kafa tuttu .))
 1-21 temmuz tarihleri arasında yapılacak olan 2. uluslararası opera festivalinin amacı; operayı salondan çıkararak İstanbul'un büyülü atmosferlerinde izleyicilerle buluşturmak.
Gitmek isterseniz son iki opera kaldı, bilgi için buraya bakabilirsiniz.
 Zaide (18-19-20 Temmuz ) Topkapı Sarayın'da
Cezayir'de bir italyan kızı  (21 Temmuz ) Sütlüce Kongre Merkezinde.

5 yorum:

  1. Aynen canım az evvel ben de Aspendos Barbaros gösterisine gittim onu yazdım sanat adına varız!

    YanıtlaSil
  2. Ayy, Yıldız Sarayı nın bahçesinde opera! Ne keyifli olmuştur kimbilir, harika!

    Yoğun haftasonu sebebiyle ancak cevap verebiliyorum yorumlara, sorry :(
    Yaa aslında diyet yapmıyorum artık daha çok bir yaşam biçimi oldu benimki. Bir gün ipin ucunu kaçırdıysam, öbür gün dikkat ediyorum. Genelde tatlı, kızartma, hamur işi yememeye çalışıyorum, sağlıklı besleniyorum falan filan. Eeee yaş 40 a geliyor neredeyse, bu yaşta her istediğini yiyip ince kalabilmek mümkün değil maalesef :)) Bu seferki buluşmayı kızlar ayarladı, hepsi aynı yerde oturduğu için ama bir dahaki buluşmaya söz haber veririz sana da, buluşucaz nasılsa gene, ok?
    Sevgiler

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. stil direktörü; aspendosu gezdim ama hiç birşey seyretme fırsatım olmadı, heralde muhteşemdir .)

    YanıtlaSil
  5. deniz saatçioğlu; gerçekten çok keyifliydi. kilo kontrolünü yapabilmen ne kadar güzel aynı yaşlardayız galiba. bende biraz alıp, biraz vererek zayıf kalmaya çalışıyorum. haber verirsen tanışmayı çok isterim sevgiler .)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis