1 Aralık 2014 Pazartesi

Çocuk Bisküvisi

Bu hafta çocuklarımız için atıştırmalık çok güzel bir bisküvi tarifim var. Ben bu bisküvileri her hafta pişiriyorum. Siz de pişirip cam bir kavanozda uzun süre bayatlamadan saklayabilirsiniz. Laf aramızda bizde pek öyle uzun kalmıyor. Derin için yapıyorum ama biz de çok seviyoruz :)
Herkesin sağlıklı, mutlu, güzel bir bayram geçirmesini dilerim.
Sevgilerimle :))
Nüket

Malzemeler
  • 1 adet yumurta
  • 1/2 çay bardağı zeytinyağ
  • 1/2 çay bardağı pekmez
  • 1 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 2 yemek kaşığı mısır nişastası
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar tam buğday unu

Yapılışı

Bir kapta önce sıvı malzemeleri karıştırın. Sonra mısır nişastası, pudra şekeri, kabartma tozu, vanilya ve unu ekleyip yoğurun.
Mutfak tezgahının üzerinde merdane ile açarak kurabiye kalıplarıyla kesin. Ben yıldız şeklindeki kalıpları kullandım.
Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 5 dakika pişirin.
Not: Çok çabuk piştiği için başından hiç ayrılmamanızı öneririm.
İçine isterseniz fındık parçaları ve kuru üzüm koyabilirsiniz.
Afiyet olsun.
Not: Biricik Dünyam'da yayınlanan yazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis