30 Nisan 2012 Pazartesi

Kısacık Nişantaşı turu ve son işler..


Dün dişlerimde bir problem yaşayınca, bu sabah soluğu Nişantaşın da dişçimde aldım.Nişantaşına uzun zamandır gidemiyordum, özlemişim. Dişçi de işim biter bitmez de koşa koşa Hobimeydan'a gittim. Ne zamandır aklımdaydı, arabayla geçerken görüyordum ama bir türlü gidememiştim. Hobiyle ilgili herşeyi bulabileceğiniz bir yer. Ben kendimi kaybettim, belki yarım saat bakmışımdır. Baktım diyorum çünkü akılda belli bir proje olmayınca hangi birini alayım. Genel olarak araştırma amaçlı bir geziydi. Lazım olması durumunda neler var onları belirlemiş oldum. Sadece aşağıda gördüğünüz ipek stencil'i aldım. Bu ara havalar ısınınca amatör boyama aşkım devreye girdi. Bakalım neler çıkacak. Plastik stencillerden almak için bakarken Mağaza yetkilisi ipek transferi çok tavsiye etti. Bende bunun üzerine ipek olanı aldım. İpek stencilin defalarca yıkana yıkana kullanabileceğini ve bunu yapan firmanın ( Türk Malı ) çok iddialı olduklarını söyledi. Bakalım kullanınca tekrar yazarım. 
Aranızda bunu zaten çok iyi bilen, kullananlar da vardır ama dedim ya amatör boyacı olarak ben bugün tanıştım. Zaten mağazada öyle çeşitler var ki, o ne, bu ne işe yarıyor diye çocuğun kafasının etini yedim.)
Peçeteler ve tekstil kalemleri farklı yerlerden. Kafamdaki bazı projeler için alındı.



Tişort'u da Peros'dan Derin'e aldım. Battaniyede de son durum da budur. 3 sıra ekledim henüz ama tepeleme motif ördüm şimdi tekrar eklemeye başlıyorum. Bu battaniye biraz zor biter. Battaniye dediğime bakmayın aslında koskoca yatağa örtü olacak.  Delimiyim ne .) Biterse eğr birgün görürsünüz diyerek en son fotoğrafa geçiyorum. Battaniyeyle paralel olarak dikişe de devam. 2 yeni parça, ikisi de yarım. Birkaç gün içinde bitirilip fotoğraflanacaklar. Benden bugünlük bu kadar. Yarın 1 mayıs, bahçede komşularımla piknik yapacağız. Börek hazırlamaya gidiyorum. Herkese sevgiler .)










6 yorum:

  1. aa o iğnedanlıktan bende de var:)
    Ne yapazağını merakla beklioyurmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok büyük şeyler değil diyeyim de hayal kırıklığı yaşatmayayım.)

      Sil
  2. O yatak örtüsünün daha büyük motiflisini annem yıllar yıllar evvel benim yatağıma yapmıştı. bi 15 senesi var hala duruyoer ve hala severim :)) bu da çok güzel olacak gibi görünüyor hadi kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel annen yapmış, hem de hatırası var. iyi günlerde kullan. inşallah güzel olur, sevgiler .)

      Sil
  3. Sanırım her bloggerin o battaniye faslından 1 kez geçmişliği vardır :) Canım Sütaş yoğurt kapağını ben Atölye'den hazır olarak aldım.İzmir'den Boyacı Kedi ,Ankara'dan Atölye Beyaz ya da Ece Aymer'den isteyebilirsin sanırım.Sana kolaylıklar dilerim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ikinci geçişim bu ama hala akıllanmadım nilgün abla .) çok teşekkür ederim sanırım başka türlü halledicem, sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis