30 Temmuz 2010 Cuma

Puzzle çanta ve Tunik






Motifler biteli nerdeyse bir ay oldu ama bir türlü ekleyememiştim sonunda o da oldu ve fotoğraflarını çektim. Çanta puzzle gibi eklemesi çok eğlenceli, toplam 26 motiften oluşuyor.
Biraz ufak oldu ama motifler çoğaltılarak büyütülebilir.
Tuniğe gelince...daha önce yaptığım elbisenin tuniğini yaptım, etek ucunada koton dantel diktim.Askı kullanmadım, straplez olsun istedim. Bence şık oldu, sizin düşüncelerinizi de merak ediyorum ??
Not: Fotoğraflar aceleye geldi, tunik pek iyi çıkmamış.

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum..

6 yorum:

  1. olsun ama gayet netler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. stil direktörüm teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Çanta çooook güzel olmuş, bu motiflerle herşey çok şeker oluyor bence:)

    YanıtlaSil
  4. Çanta çok güzel renk seçimi çok güzel:).Hoş bi çanta olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis